Dutchlabelshop (NL)
Go to Site
4.5
Based on
1462
reviews
Powered by
Marcel D.
Ja, ik ben heel blij
Ja, ik ben heel blij met mijn kleding labels. Prima resultaat--en goede support--voor een (h)eerlijke prijs. Mijn dank = groot!
about 1 year ago
0
0
Dialma K.
Prima! Er wordt eerst een
Prima! Er wordt eerst een proefdruk gestuurd via de mail waar je indien nodig nog iets kan aanpassen. Goede service.
about 1 year ago
0
0
Gina G.
!!
!!
about 1 year ago
0
0
Eveline B.
Heel erg blij met de
Heel erg blij met de mooie lables, precies wat ik nodig had! De levertijd is wat lang, dus ik zorg dat ik op tijd weer ga bijbestellen :)
about 1 year ago
0
0
Axel B.
Goede service, we zijn erg
Goede service, we zijn erg blij!
about 1 year ago
0
0
load more
spam
cancel