Gisteren m’n labels in de brievenbus gekregen (binnen de beloofde 14 dagen geleverd) en ik ben echt verrast door de uitstekende kwaliteit en kleuren van de stof 😃. Uitstekende prijs/kwakiteit verhouding, dank !
about 1 year ago
0
0
Ellen G.
Fijne zaak, netjes geholpen, snel
Fijne zaak, netjes geholpen, snel en netjes afgehandeld.
about 1 year ago
0
0
Piet G.
Meer dan tevreden en top
Meer dan tevreden en top advies toen weven niet mogelijk was. iet er meer dan strak en professioneel uit, tegen een uiterst scherpe prijs!
about 1 year ago
0
0
Martijn N.
Goede service, snelle afhandeling! Levering
Goede service, snelle afhandeling! Levering ruim binnen de opgegeven termijn. Product zoals omschreven. Prijs is zeer billijk.
Meer dan zeer tevreden.