המתנה הייתה מעולה, האריזה פחות.
המתנה הייתה מעולה, האריזה פחות. ביקשתי בהערות לארוז את זה בצורה יפה מכיוון שזו מתנה, ועל האריזה עצמה הדביקו לי את הפתק עם הפרטי ההזמנה וההערה שכתבתי. כשהסרתי את הפתק זה השאיר סימנים על האריזה ככה שלא באמת יכלתי להשתמש בה ולקחתי אריזה משלי.