התלהבתי והתאכזבתי
למען האמת, כל חוויה הקנייה והשירות היו מצוינים. המשלוח הגיע מהר ובמצב מעולה.
העניין היחידי שלא ממש עזב אותי הוא העובדה שהזמנתי מהחנות מוצר שקיים לרכישה באמזון בשליש מהמחיר שרכשתי מכם. ברור לי שיש צורך בייצור רווח אבל זה כל כך פגם לי בחוויית הקניה בדיעבד, כי זו חנות שהתלהבתי ממנה ותיכננתי לקנות ממנה שוב אבל... שילוש המחיר אינו קדוש בעיניי. בטח כשאין ערך מוסף שמצדיק את קבלת ההחלטה לתמחר בצורה כזו. מאחלת לכם המון הצלחה אבל כנראה שאמשיך ברכישותיי בפלטפורמות אחרות