Underbar kajak. Lätt att hantera,
Underbar kajak. Lätt att hantera, går fort att blåsa upp, bekväm, rymlig. Kvalitetskänsla i materialet. Enkel att packa in i medföljande ryggsäck som fungerar bra att bära om det är lagom långa sträckor. Helnöjd. Rekommenderas varmt!