Lampan är så himla fint.
Lampan är så himla fint. Ljuset skapar en mycket trevlig atmosfär. Den är underbar med både sitt utseende och ljus.
Dessutom var den längre än jag förväntade mig, den ser väldigt stor och prålig ut. Jag var också mycket nöjd med kundtjänsten som löste problemet jag hade med glödlampan omedelbart och snabbt.