bloomon NL

bloomon NL

4.5
Based on 187 reviews
Powered by
Karin

Nog iets meer afwisseling in

Nog iets meer afwisseling in geselecteerde bloemen. De levensduur varieert nogal eens, er zitten ook wel eens bloemen bij die al na 4 dagen uitvallen. Die optie zit niet bij onderstaande vraag.
0
0
Carlijn

Om blij van te worden

Leuke toon van communicatie geen gestalk wel top service. Bossen vind ik wisselend vooral de veldbloemen mooi en ik ben persoonlijk iets minder van de hele exotische exemplaren.
0
0
Simone

Heel catchy!

Ik word altijd blij van de bloemen, het voelt als een cadeautje iedere maand. Dat de bezorging zo flexibel is en ik een berichtje krijg is top!
0
0
Ester

Mooie bloemen!

Lekker gevarieerd!
0
0
Joke

Goede service en natuurlijk een prachtige bos

Ik geef een bos per maand aan mijn broer. Een keer was bezorging niet goed gegaan waarop gelijk nieuwe levering werd in gepland! Goede service! En de bloemen zijn prachtig!
0
0
load more
spam
cancel