Nog iets meer afwisseling in geselecteerde bloemen.
De levensduur varieert nogal eens, er zitten ook wel eens bloemen bij die al na 4 dagen uitvallen. Die optie zit niet bij onderstaande vraag.
about 9 years ago
0
0
Carlijn
Om blij van te worden
Leuke toon van communicatie geen gestalk wel top service. Bossen vind ik wisselend vooral de veldbloemen mooi en ik ben persoonlijk iets minder van de hele exotische exemplaren.
about 9 years ago
0
0
Simone
Heel catchy!
Ik word altijd blij van de bloemen, het voelt als een cadeautje iedere maand. Dat de bezorging zo flexibel is en ik een berichtje krijg is top!
about 9 years ago
0
0
Ester
Mooie bloemen!
Lekker gevarieerd!
about 9 years ago
0
0
Joke
Goede service en natuurlijk een prachtige bos
Ik geef een bos per maand aan mijn broer. Een keer was bezorging niet goed gegaan waarop gelijk nieuwe levering werd in gepland! Goede service! En de bloemen zijn prachtig!