bloomon NL

bloomon NL

4.5
Based on 187 reviews
Powered by
W E.

Wendy🌸

Mooie, aparte mooi samengestelde boeketten met een super levensduur; dat is goed genieten!
0
0
Joska

Gegarandeerd twee weken bloem plezier 😍

Boeketten zijn mooi maar wel altijd in dezelfde stijl. Iets anders zou leuk zijn ter afwisseling.
0
0
Jolanda

Klein maar fijn

Voor het eerst een S bos. Mooie kleurrijke bloemen en goed te schikken. Voldoende bloemen die nog moeten uitkomen en dus nog mooier worden. Graag 1 speciale eyecatcher in alle formaten zoals de ananas van eerder of dergelijks
0
0
Ingrid

Blij om de creativiteit

Lekker weinig 'opvullend' groen en veel mooie bloemen: dat is wat Bloomon wat mij betreft biedt. Elke keer blij om de creatieve boeketten en nieuw te ontdekken bloemen. Merk alleen dat naar verloop van tijd mijn bos wel magerder is geworden. Teveel naar het marketing budget?
0
0
Mirjam

Een gemaksdienst waardoor er altijd bloemen in huis zijn.

Prima organisatie en klantbeheer. Wel lijkt de kwaliteit van de bloemen soms minder. Niet alleen nu, in de zomer, maar dit begon al in het voorjaar. En waar ik in het verleden nog wel eens de verrassing van bijv een orchidee had, zijn de bossen tegenwoordig vrij standaard en voorspelbaar. Maar nog altijd wel blij met het concept!
0
0
load more
spam
cancel