Een gemaksdienst waardoor er altijd bloemen in huis zijn.
Prima organisatie en klantbeheer.
Wel lijkt de kwaliteit van de bloemen soms minder. Niet alleen nu, in de zomer, maar dit begon al in het voorjaar. En waar ik in het verleden nog wel eens de verrassing van bijv een orchidee had, zijn de bossen tegenwoordig vrij standaard en voorspelbaar.
Maar nog altijd wel blij met het concept!