Een kleurrijk festijn
Ik vind het heerlijk om elke keer verrast te worden met een mooie bos bloemen. De bezorging en klantenservice zijn top. Wel vind ik sommige bloemkeuzes vreemd. Zo is die donkerrode bloem waar jullie twee jaar op hebben gewacht (lijkt een beetje qua vorm op bloemkool) niet erg interessant, deze zag er ook al snel wat stervende uit. Bloemen zijn dus niet altijd zo houdbaar als gehoopt (binnen een week), maar andere keren ben ik erg blij met de mooie solo bloemen. Ook zie ik bij Instagram de L bos schitteren, waardoor je eigen bos (M) er wat karig van afkomt. Maar ik blijf nog nieuwsgierig!