bloomon NL

bloomon NL

4.5
Based on 187 reviews
Powered by
Steffie

Super mooie samenstelling en een

Super mooie samenstelling en een top klantenservice. Janmer dat de laatste tijd de bloemen minder lang goed zijn(houd me aan alle regels)
0
0
Lydia S.

Een kleurrijk festijn

Ik vind het heerlijk om elke keer verrast te worden met een mooie bos bloemen. De bezorging en klantenservice zijn top. Wel vind ik sommige bloemkeuzes vreemd. Zo is die donkerrode bloem waar jullie twee jaar op hebben gewacht (lijkt een beetje qua vorm op bloemkool) niet erg interessant, deze zag er ook al snel wat stervende uit. Bloemen zijn dus niet altijd zo houdbaar als gehoopt (binnen een week), maar andere keren ben ik erg blij met de mooie solo bloemen. Ook zie ik bij Instagram de L bos schitteren, waardoor je eigen bos (M) er wat karig van afkomt. Maar ik blijf nog nieuwsgierig!
0
0
Lieke

Ik word elk keer weer

Ik word elk keer weer vrolijk van mijn Bloomon bloemen!
0
0
Anneke

Bloemen van deze week zijn

Bloemen van deze week zijn niet echt goed. Veel valt al uit. Of zien er niet fris meer uit! Jammer. Door de zomer??
0
0
Sophie Kromhof

Vbh

Vbh
0
0
load more
spam
cancel