Blij met Bloomon
De versheid van de bloemen is altijd prima, dat lukt bij de reguliere bloemist niet. Als er meer varieteit in de bouquetten zou zijn, zou ik vaker bestellen. Niet alleen "veld bouquetten" maar b.v. in het pioenrozen seizoen een "thema"bouquet met pioenrozen in de hoofdrol, zo ook met zonnenbloemen, andere, ........