bloomon NL

bloomon NL

4.5
Based on 187 reviews
Powered by
Cees B.

Misschien een extra zakje bloemenvoeding

Misschien een extra zakje bloemenvoeding om bij het verversen van het water te gebruiken
0
0
Corine

Mooie verse bloemen, alsof ze

Mooie verse bloemen, alsof ze net geplukt zijn!
0
0
Wendy

Mooi vrolijke bos!

Vooral veel aparte bloemen hou ik van
0
0
Hilda

Blij met Bloomon

De versheid van de bloemen is altijd prima, dat lukt bij de reguliere bloemist niet. Als er meer varieteit in de bouquetten zou zijn, zou ik vaker bestellen. Niet alleen "veld bouquetten" maar b.v. in het pioenrozen seizoen een "thema"bouquet met pioenrozen in de hoofdrol, zo ook met zonnenbloemen, andere, ........
0
0
M-J

Jammer dat er elke keer wel één bloem bij zit die al snel verwelkt. Dit heb ik al eens doorgegeven maar er is/wordt niets mee gedaan.

Op de verpakking staat dat de bloemen graag vers water willen. Waarom krijg ik dan maar 1 zakje voeding voor in het water?
0
0
load more
spam
cancel