bloomon NL

bloomon NL

4.5
Based on 187 reviews
Powered by
Femke

Een aantal bloemen zijn al

Een aantal bloemen zijn al heel snel uitgebloeid. Ook vind ik dat er regelmatig dezelfde bloemen terugkeren
0
0
Ellen

Prachtige bloemen, maar twee dingen

Ik vind de boeketten prachtig en de kwaliteit geweldig. Maar... ook al zijn de bloemen steeds anders, het idee is steeds hetzelfde. Dus intussen vind ik elke maand zo'n boeket best vaak. Ik wil eigenlijk liever minder vaak. Of andere bloemen. Kunnen jullie daar iets mee?
0
0
Talitha

Kadootje voor mezelf door bloomon!

Wat krijg ik elke keer ontzettend gevarieerde bossen! Super mooi! Een dikke tien voor de samensteller(s) van de bossen!
0
0
marja

Iedere keer weer een verrassing!

De manier waarop het geleverd wordt vind ik echt heel leuk. Mooi verpakt, kaartje erbij. Je krijgt echt het gevoel dat je een cadeau krijgt. Ik ben niet al te enthousiast hoe lang ze mooi staan. Tenminste, er wordt wel gezegd dat het 3 weken staat, maar dat gaat mij niet lukken. Meestal 12/13 dagen en dan ga ik niet dichtbij kijken. Want er vlakbij is het mooie na 7 dagen toch wel voorbij.
0
0
Marcella

Altijd een mooie bos!

Al 2x gehad dat ik een extra zou moeten ontvangen (vaas en kleine vaasjes) maar dat deze vervolgens waren vergeten bij de bestelling... ook verschilt de levensduur per bos erg. Soms komen de bloemen bij bezorging ook binnen alsof t lijkt alsof ze al even geen water hebben gehad.
0
0
load more
spam
cancel