Iedere keer weer een verrassing!
De manier waarop het geleverd wordt vind ik echt heel leuk. Mooi verpakt, kaartje erbij. Je krijgt echt het gevoel dat je een cadeau krijgt.
Ik ben niet al te enthousiast hoe lang ze mooi staan. Tenminste, er wordt wel gezegd dat het 3 weken staat, maar dat gaat mij niet lukken. Meestal 12/13 dagen en dan ga ik niet dichtbij kijken. Want er vlakbij is het mooie na 7 dagen toch wel voorbij.