bloomon NL

bloomon NL

4.5
Based on 187 reviews
Powered by
Nadine

Min punt: bezorging was te

Min punt: bezorging was te laat: zou tussen 8 en 9 savonds zijn en de bezorger was er pas kwart voor 10. Ik heb er een afspraak voor verzet waar ik dus uiteindelijk wel naartoe had gekund. Dat vond ik jammer. Bos bloemen maakte wel weer een hoop goed!
0
0
Sansan76

Prachtige bloemen!

Ik zou graag meer keuzes hebben. Bijvoorbeeld in kleur. Of grootte van het boeket, ik vind het leuk om meerdere kleine vaasjes te vullen.
0
0
Tineke

Verse, bijzondere bloemen. Laatste boeket

Verse, bijzondere bloemen. Laatste boeket was niet 'mijn' kleurencombinatie.. Te veel paars.
0
0
Yvette

Ik vind de boeketjes altijd

Ik vind de boeketjes altijd heel mooi samengesteld. Kleuren zijn mooi en er zijn bijzondere bloemen gebruikt die je normaal niet veel ziet. De eerste paar bossen die ik heb ontvangen blijven meestal 2 tot 3 weken goed. Maar de laatste boeketjes bleven helaas minder lang goed, terwijl ze altijd op dezelfde plaats staan en dezelfde verzorging krijgen. Dat vind ik wel jammer. Er blijven wel altijd nog een paar bloemetjes over die ik nog in kleinere vaasjes zet. Maar sommige andere bloemen verwelken echt de eerste week al. Maar ik geniet wel elke keer als ik het boeketje zie staan op tafel, ik krijg er goeie zin van! 😁
0
0
Anonymous

Erg goed!

Erg goed!
0
0
load more
spam
cancel