Ik vind de boeketjes altijd
Ik vind de boeketjes altijd heel mooi samengesteld. Kleuren zijn mooi en er zijn bijzondere bloemen gebruikt die je normaal niet veel ziet. De eerste paar bossen die ik heb ontvangen blijven meestal 2 tot 3 weken goed. Maar de laatste boeketjes bleven helaas minder lang goed, terwijl ze altijd op dezelfde plaats staan en dezelfde verzorging krijgen. Dat vind ik wel jammer. Er blijven wel altijd nog een paar bloemetjes over die ik nog in kleinere vaasjes zet. Maar sommige andere bloemen verwelken echt de eerste week al.
Maar ik geniet wel elke keer als ik het boeketje zie staan op tafel, ik krijg er goeie zin van! 😁