Ik vind jullie concept geweldig
Ik vind jullie concept geweldig (hoe leuk dat je een keer in de zoveel tijd gewoon je bloemetje aan de deur aangereikt krijgt!!, echt een cadeautje) Ben echt fan. De hele marketing ziet er geweldig uit en ik vind ook jullie communicatie heel leuk. Wat dat betreft ben ik dus echt fan en zou ik heel graag razend enthousiast willen zijn. Maar vaak valt het feitelijke product, de bloemen, toch wat tegen. Of de bloemen gaan te snel dood of...en dat vind ik echt afschuwelijk, de kleurencombinaties zijn verschrikkelijk. Oranje en rood, ik wil het gewoon niet in mijn huis hebben. Ik heb 1 keer echt een bos direct weggedaan. En geregeld haal ik wat lelijke bloemen (qua kleur dan met name) uit de bos. Daarna bestel ik dan weer een tijdje niet en dan zie ik op fb weer een prachtige bos en probeer ik het weer. Maar al met al ben ik vaker teleurgesteld dan blij. En dat vind ik zo jammer. Nogmaals ik zou graag superfan willen zijn en jullie product willen blijven bestellen. Maar ik zit nog erg in de twijfelfase. Ik probeer het nog 1 of 2 keer... Oplossing: kunnen kiezen tussen 2 of 3 kleurenranges !