Soms iets teveel van hetzelfde in mijn bos maar altijd wel een aantal prachtige verrassende bloomons in mijn bos
almost 8 years ago
0
0
Daisy
Mooie boeketten
Een mooie boeket met bloemen! Soms zitten ze er een beetje naast qua kleuren combi, maar dat is persoonlijk. Goeie levering en prima qua prijs
almost 8 years ago
0
0
Ivonne
Bloemen staan lang
Verse bloemen
Bezorging is vaak laat op de avond vind ik minder prettig
almost 8 years ago
0
0
Mieke
Ik was me niet bewust
Ik was me niet bewust van de titel Bloomon Buddies. Ik ben steeds blij met een nieuwe bos bloemen. Het leek wel alsof de laatste bos iets minder royaal was.
almost 8 years ago
0
0
Dionne
Cadeautje
Meestal prachtige, originele boeketten. Toch lijken ze vaak op elkaar. Daar kan aan gewerkt worden.
En je zou me helemaal blij maken met minder blad en geen lelies( allergie) in de boeketten.