Zo leuk , de afwisseling van de bloemen keuze , over smaak valt niet te twisten maar ik geniet ervan. Sommige bloemen staan langer dan 2 weken en sommige natuurlijk korter.
about 9 years ago
0
0
Marijke
super mooie boeketten
super mooie boeketten
about 9 years ago
0
0
De M.
Wauwie
Sinds enige tijd lid van Bloomon! Heb mijn tijdschriften abbonnementen opgezegd ivm tijdgebrek en geniet nu enorm van Bloomon! Elke keer verrassend mooie boeketten! Staan minstens 2 wkn lang! Bezorging is super! Kortom een erg tevreden klant!!
about 9 years ago
0
0
Chantal
De tulp was geknakt, ik
De tulp was geknakt, ik denk dat het moeilijk is voor een lange tulp om Rechtop te blijven.
about 9 years ago
0
0
hanneke
Zo leuk!!! Iedere 14 dagen een kadootje!!
Ik ben heel tevreden. Bezorgen gaat prima. Een keertje ging dit mis maar werd de volgende dag prima opgelost. En als we op vakantie gaan is stopzetten heel gemakkelijk.