bloomon NL

bloomon NL

4.5
Based on 187 reviews
Powered by
Sabrina

Ik word steeds blij als

Ik word steeds blij als ik jullie bloemen in mijn huiskamer zie staan. Keuze uit meer bezorgtijden of bv op zaterdag zou welkom zijn. Maar anders helemaal prima!
0
0
Lia

Happy flowers

De variatie in bloemen, de grote van de bos, de kleuren die gebruikt wordenen de versheid van de bos blijven me iedere maand verblijden.
0
0
Christa S.

Remembering flowers

Altijd een mooie verrassing in een de vorm van een bosje bloemen.
0
0
Marieke Z.

Een bos bloemen waar ik elke keer weer vrolijk van word!

Dag Bloomon, Als ik jullie bloemen op donderdagavond thuis krijg, voelt het alsof ik een cadeautje krijg! Ik zet ze in de vaas en het genieten kan beginnen! Als ik ’s ochtends op kom, kijk ik altijd even wat er nu open is gekomen. Zo leuk. Ik vind dat jullie hele leuke boeketten leveren en de service is ook heel goed. Laatst had ik per ongeluk een upgrade naar de xl gekregen. Die gaf ik door en een dag later werd er ook nog een grotere vaas gestuurd. Super klantvriendelijk. Het enige wat ik nog leuk zou vinden is een filmpje van de volgorde van schikken. Het lukt me vaak redelijk, maar ik kan me voorstellen dat dit voor anderen misschien wat lastiger is. Ik heb een keer een workshop gedaan bij jullie en daarom weet ik hoe ik de bloemen moet schikken. Verder heel erg tervreden!
0
0
Sophie

Wauwie!

Wauwie!
0
0
load more
spam
cancel