Ik ben super blij met
Ik ben super blij met jullie mooie bossen bloemen. Waar ik niet blij mee ben is dat ik geen waarschuwing krijg om de bos toch eventueel te annuleren. Die waarschuwing zou ik op zondag moeten krijgen. Die krijg ik niet. Dat zouden jullie uitzoeken en ooit meer wat gehoord :(