bloomon NL

bloomon NL

4.5
Based on 187 reviews
Powered by
Marieke

🔝💐

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
0
0
Mir

Super bos bloemen

Ik kijk steeds weer uit naar DIE donderdag dat de nieuwe bos bloemen komt!
1
1
Trea

Zo blij met Bloomon!

Elke maand een verrassing met bijzondere, vaak onbekende, bloemen. En iedere maand weer anders. Ik kan altijd enorm genieten van de bos, ik word er blij van. Deze laatste keer met een narcis was een minder groot succes.Voor het eerst een boeket dat na 1,5 week ' weg' was. Maar verder super tevreden.
0
0
Ine

Ik vind het heerlijk om

Ik vind het heerlijk om elke maand verrast te worden met zo n uniek boeket van Bloomon, ga zo door! Ik ben er blij mee!
0
0
Elsbeth

Top!

Top!
0
0
load more
spam
cancel