Ik vind het een hele fijne en leuke sportomgeving in een open sportruimte.
almost 6 years ago
0
0
Gert
G.v.Wikselaar
Ik en mijn echtgenoot sporten graag bij Basic-Fit omdat het lekker ruim is opgezet met veel toestellen onbeperkt sporten ruime openingstijden betaalbaar en nu met het reserveren is het helemaal geweldig.
almost 6 years ago
0
0
Liesbeth
Goed geregeld!
alles is goed geregeld. Qua bezetting van de apparaten, afstand kunnen houden en extra schoonmaak. Onze complimenten!
almost 6 years ago
0
0
Jariv
Uitstekend
Vind het fijn dat jullie veel clubs hebben. Elke clubs voelt anders, dus de afwisseling is leuk