Mijn doel: fit blijven
Ik kom graag naar Basic-Fit. Ik doe dit al een aantal jaren , oorspronkelijk ter versterking van een geopereerde schouder. Kreeg aanvankelijk goede begeleiding van een van jullie fysiotherapeuten. Dat helpt me nog steeds. Aan groepstherapie begin ik niet meer op mijn 77e. Tweemaal per week -zomogelijk- vind ik prima om mijn conditie Op peil te houden. Ik vind dat dat aardig lukt bij jullie in het trainingscentrum
Mat Jacobs