Sporten is prettig en goed geregeld door de gecreëerde afstanden
Fijn ook dat de papieren handdoeken Automaten id zaal vervangen zijn .
Die op sensor zijn niet ideaal
1 groot minpunt vind ik de behandeling van de klantenservice naar aanleiding van een probleem met inloggen. Dame
Gaat via intercom discussie aan met Mij als klant wat iK als heel vervelend heb ervaren
Verder zeer tevreden over personeel ad balie👍🏻👍🏻
almost 6 years ago
0
0
Mehmet
Amersfoort Basicfit
ik heb me ooit geabonneerd om te sporten bij Basicfit, laatste tijd heb ik weinig tijd om te sporten....nu gebruikt mijn zoon mijn sportpas...hij vertt ook dat beasicfit een perfecte sportschool is
almost 6 years ago
0
0
Tonny
Goed
Ik ben tevreden
almost 6 years ago
0
0
Imran
Goed
Alles is goed en duidelijk!
Alleen soms is er geen papier om schoon te maken dat vind ik wat minder
almost 6 years ago
0
0
Henk
Top club
Buiten RPM instructeur sport ik ook heel fijn in groepsverband, boddy Pump, X-co, combat,