Alt gikk veldig greit, både bestilling og levering! Kjapt levert😉
about 4 years ago
0
0
Trine E.
Rask respons på bestilling og
Rask respons på bestilling og rask levering. Veldig fornøyd.
about 4 years ago
0
0
Ann A.
Stort sett rask frakt, pent
Stort sett rask frakt, pent pakkede varer - litt som følelsen av å handle i butikk. Enkelt å returnere varer. Og Odd Molly sine nydelige snitt, savner dere i Oslo men er glad dere finnes på nett.
about 4 years ago
0
0
Anne-Grethe B.
Herlige gode plagg
Herlige gode plagg
about 4 years ago
0
0
Lise H.
Liker godt å bestille via
Liker godt å bestille via klarna, det føles trygt. Varen kommer stort sett innen en uke og det er bra. Liker godt rene naturfiber og viskose i klærne, ikke begeistret for polyester .