Igjen har Odd Molly imponert
Igjen har Odd Molly imponert meg med fine elegante kjoler. Ikke minst med så behagelig stoff. Lette og fine kjoler som man kan bruke både vanlige dager og festlige høytider. Nå som sommeren er ikke langt unna, så deilig å bare ha på seg både korte og lange kjoler. Har igjen bestilt idag flere 🙈kjoler. Klarer ikke å la vær. Så fornøyd at søstra mi arver kjolene mine.