Veldig bra så langt. Men nå har jeg meldt en feil og dommen avhenger jo av hvorvidt dette håndteres på en god måte. Så egentlig vil jeg fylle inn dette når servicen er gjennomført. J
over 3 years ago
0
0
steinar e.
Anbefales!
Bra service og god kommunikasjon.
over 3 years ago
0
0
Ramson v.
bra
bra
over 3 years ago
0
0
Gro S.
My stuff er til å
My stuff er til å stole på
over 3 years ago
0
0
Ann-Iren D.
Hurtig levering, enkel bestilling men
Hurtig levering, enkel bestilling men dyr dyr frakt.