Goede service, snel, weinig verpakking goed voor het milieu
about 3 years ago
0
0
Emma S.
Good and fast
Good and fast
over 3 years ago
0
0
Rio T.
Snelle levering. Wordt goed op
Snelle levering. Wordt goed op de hoogte gehouden. Mooie producten.
over 3 years ago
0
0
Caroline
Mooie kleding, prijzig maar het
Mooie kleding, prijzig maar het waard.
Als je zou willen retourneren moet je daar echt even over nadenken (duur) maar op die manier wel beter voor het milieu