Service i toppklass
Morgonen efter olyckan var jag i kontakt med handläggare. Hon fixade med hyrbil direkt och fick i stort sätt välja fritt bland bilarna som fanns. Tre timmar efter samtalet körde jag hem hyrbilen. Det tog fyra arbetsdagar, så var ärendet klart och dagen efter fanns pengarna på kontot. Bilen värderades rättvist och allt var klanderfritt. Så skönt med ett företag som inte krånglar, när man redan har huvudvärk och ångest efter allt som hänt. Kan dessutom tillägga att Svedea utöver detta proffsiga bemötande, även är betydligt billigare än sina konkurenter.