Na ontvangst van ons nieuwe apparaat hebben we een aantal soorten koffie getest. Deze verschillende smaken cups van L'or kregen we bij aankoop.
Onze favoriet is de zwarte, lekker pittig en vol van smaak.
about 1 month ago
0
0
Adrie J.
Prima
Lekker
about 1 month ago
0
0
Thierry F.
Prima! Alles is goed gegaan. . . alles is op tijd geleverd!
Prima! Alles is goed gegaan. . . alles is op tijd geleverd!