Son molt cómodes, però s'ha
Son molt cómodes, però s'ha de tenir en compte que pugen ben be 20 cm per sobre del genoll, i això afecta a la talla.
Jo normalment vaig amb talla M (algunes vegades S) en pantalons i jaquetes MTB, i per les Launch Knee Pads, vaig agafar una L. Una XL no hagues anat malament tampoc.