חווית קניה מצויינת.
בהתחלה בטעות הזמנתי ללא ההנחה של 7 ב150 וביטלתי את ההזמנה וישר הסבירו לי שההזמנה בוטלה ושהחדשה יוצאת ושהכל בסדר.
אז החוויה הייתה מצויינת וטובה! 💕
7 months ago
0
0
אסתר ו.
my man קנה לי, אהבתי
my man קנה לי, אהבתי מאוד
להבא עדיף ללתת אופציה שהשליח ישאיר בדלת ויילך.