החוויה שלי מהקניה היתה נעימה
החוויה שלי מהקניה היתה נעימה . אציין לשבח את המנהלת קארין ב- TLV . בביג אשדוד האחמשיות לנה ועוד לנה וגם אגרשם מקסימות .
לתדהמתי עדיין לא קיבלתי שלוש הזמנות שערכתי באתר שהיו אמורות להגיע אליי עד ה09/12/25. היום כבר ה-/20/12
אני פונה דרך הוואטסאפ וכותבת לכם . נרשם שההזמנות בטיפול ומובטח שייצרו עימי קשר ושום דבר . מה נסגר איתכם ?
זה כבר ממש מלחיץ . אני נאלצת לרשום זאת פה כי אינני יודעת לאן עוד אפשר לפנות .
זאת הזייה .