אני קונה קקאו בגלל טעמו
אני קונה קקאו בגלל טעמו אך, בעיקר, בשל סגולותיו הבריאותיות יוצאות הדופן. על כמה שלמדתי, תהליך ייצור שכולל אלקליזציה (אצל חלק מהיצרנים) פוגע במידה משמעותית בסגולותיו הטובות של הקקאו. אשמח לשמוע מחברת ספירולייף כי הקקאו הנמכר על-ידה אינו עובר תהליך אלקליזציה; במקרה זה אמשיך לקנות את הקקאו של ספירולייף ואף אמליץ עליו לפני חברים ומכרים.