Prima shop. Terugestuurde pak (te klein) is keurig afgehandeld.
8 months ago
0
0
Damiën T.
Duur, en zo te zien
Duur, en zo te zien slecht kwaliteit naast de textuur
Ik weet dat het deels komt ondanks de licensing, maar als de prijs misschien de helft was van wat ik betaald heb zou ik niet zo teleurgesteld geweest zijn.
21 days ago
0
0
Ralph L.
Pak was van matige kwaliteit.
Pak was van matige kwaliteit. Zat geheel in de kreukels .
Levering ging correct
3 months ago
0
0
Gül T.
Maten zijn niet kloppend met
Maten zijn niet kloppend met wat wordt aangegeven. Aantal keren opnieuw besteld en terug moeten sturen. Uiteindelijk ergens anders geslaagd voor 2 nieuwe pakken