Frakten kan ta lite tid men det är så värt väntetiden!
over 1 year ago
0
0
Ida A.
Nöjd med allt!
Nöjd med allt!
over 1 year ago
0
0
Madelene P.
Jag är såå nöjd över
Jag är såå nöjd över mina köp att det inte finns. Har allt haft vattentåliga smycken men inga som var så vackra och eleganta! Här kommer jag att köpa många smycken!😍❤️