Ik besloot peptiden toe te
Ik besloot peptiden toe te voegen aan mijn al lang bestaande huidverzorgingsroutine, omdat mijn huid al boven de 40 is en ik denk dat het gunstig zal zijn. Ik gebruik het nog niet zo lang, maar ik zie nu al resultaten. Ik denk dat ik er over een jaar nog eens over zal schrijven. Ik wil meteen alvast zeggen dat dit, gebaseerd op de ingrediënten, het beste peptideserum is dat ik ooit ben tegengekomen. Corrigeer me gerust als je daar anders over denkt.