Niet tevreden, na een maand nog steeds niets ontvangen ondanks verschillende mails waarop wel een case gemaakt wordt, maar er voor de rest geen antwoorden komen.
over 1 year ago
0
0
Kenneth S.
Very bad, never replied to
Very bad, never replied to my mails, never got the item nor a refund.
over 1 year ago
0
0
Dennis W.
slecht, zoals mijn bericht eerder,
slecht, zoals mijn bericht eerder, kansloos, geen reactie op. mails
almost 2 years ago
0
0
Emil A.
Haven’t even recieved it yet,
Haven’t even recieved it yet, also no answers to phonecalls and mails. Worst experience ever!