מאוד נהנית לרכוש באתר מוצרים,
תודה רבה, יישר כוח !
over 1 year ago
0
0
Anastasia M.
ווואווו כרגיל
ווואווו כרגיל
over 1 year ago
0
0
ילנה נ.
לנקום מאוד איכותי. תמיד כיפי
לנקום מאוד איכותי.
תמיד כיפי בשימוש , פנטסטי.
הרגשה נהדרת אחרי טיפול בלנקום.
מרגישים הקלות בעור ותוצאות מיידיות במרא.
עור ניראה יותר צעיר וגם הרגשה אנטי סטרס.
ממליצה מכול הלב.