הבושם שבגללו הזמנתי מכם מאוד
הבושם שבגללו הזמנתי מכם מאוד נחמד קליל פרשי ציפיתי שיהיה יותר כביסתי אבל עדיין מאוד נעים.
השניים האחרים מזעזעים ממש מרגישה שזרקתי כסף לפח חבל שאין לכם דוגמיות של כל הריחות זה היה מונע עוגמת נפש
סהכ חוויה מבאסת וציפיתי חהיות לקוחה קבועה