קצת הפריע לי שהקופסה של
קצת הפריע לי שהקופסה של העגילים הגיעה בתוך שקית פתוחה, ושבדרך כנראה טולטלה קצת יותר מידי, כך שהמעמד הפנימי התהפך. יצא שהייתי צריכה לשלוף את העגילים ממתחת למעמד ההפוך, וזה פגע באסטתיקה ובנעימות של קבלת המשלוח.
חוץ מזה, הכל היה נעים ומהיר.