אני חייבת לציין שאין טוב
אני חייבת לציין שאין טוב כמראית עין במיוחד בתכשיטים
גם העגילים שרכשתי לפני מספר חודשים וגם שרשרת פיגרו שני התכשיטים הגיעו הרבה יותר קטנים ממה שחשבתי
זה קשה להבין מה הגודל באמת באתר
ומידות פחות מדברות אליי
אבל בכל מקרה הכל מהמם ואיכותי