Fin vare! Svar fra nettbutikken lot riktignok vente på seg, men forståelig i en travel periode der ansatte tar ut restferie.
5 months ago
0
0
Wenche E.
Veldig fornøyd 😊
Veldig fornøyd 😊
5 months ago
0
0
Kristin S.
Julekuler
De nydelige julekulene kom omsider frem. Det tok lang tid, men jeg forsto at det var mye å gjøre og kulene skal jo ikke brukes før i desember så det var jo egentlig ikke så farlig. Jeg er godt fornøyd👍🏼
5 months ago
0
0
Elisabeth D.
Flotte produkter og sømløs netthandel
Enkelt å handle på nettsiden, rask levering og flotte produkter. Meget positivt - hver gang.