Bra makro for prisen, godt
Bra makro for prisen, godt utvalg av aminosyrer med forskjellige kilder til protein fra planter.
Konsistensen er selvfølgelig litt annerledes enn whey men det kommer man seg fint rundt med å bruke blender istede for shaker også ikke være gniten med vesken.
Smaken er også helt akseptabel. Vanskelig å si det er godt men funker fint i en ninja creamy eller i bender. Folkens det er proteinpulver, det skal inntas for makroene. Kjøper du kosttilskudd for en kulinarisk opplevelse har du mye skuffelse i vente. Plante protein eller