Alles goed gegaan en t hart is mooi op tijd geariveerd, dankjewel
about 2 years ago
0
0
Ilse D.
geweldig
geweldig
about 2 years ago
0
0
Benno S.
Lekkere chocolade
Goede verpakking
Snelle levering
zeer lekkere chocolade
about 2 years ago
0
0
Ronald H.
Goede service
Na lomp gedrag van de post.nl bezorger door het pakket in de brievenbus te frommelen chocolade hart in stukken gebroken. Na klacht direct een nieuw hart verstuurd en in goede orde ontvangen