Fijne, snelle service, heerlijke chocolade
Deze chocolade is echt een aanrader, de verzending wordt tiptop verzorgd, helaas heb ik een bezorger die niet netjes met de dozen omgaat waardoor er wat chocolade gebroken was, dit is heel netjes opgelost door de klantenservice.