שירות מצוין, מהיר ויעיל. וגם קיבלתי מתנה קטנה בלתי צפויה במשלוח:)
about 2 years ago
0
0
בר נ.
הכי טובים!
הכי טובים!
about 2 years ago
0
0
דני ס.
הזמנה חוזרת
מזמינה קבוע את המוצר, שירות טוב. תודה רבה חג שמח
about 2 years ago
0
0
הדר מ.
פשוט מדהימים! אוהבת את המוצרים
פשוט מדהימים! אוהבת את המוצרים שלך ומחכה שתגדילו את אריזות המרגל בסדרה האדומה :-)
about 2 years ago
0
0
עמית פ.
נהנית מאוד!!
השמפו והמרכך מעולים, עשו לי את השיער רך וזוהר
חייבת להגיד שגם השירות לקוחות היא מעולה! ענו תוך שנייה, עזרו מאוד והיו ממש נחמדות
לגמרי אקנה את השמפו והמרכך שוב!