Hey notitieboekje werkt heel fijn.
Hey notitieboekje werkt heel fijn. Alleen zou het fijn zijn als de inkt sneller droogt. Want ik ben linkshandig en dan ga ik er soms met m’n hand overheen. Maar voor de rest Prima boekje ook de hardcover is heel stevig ipv de premium.