Kaikki sujui mahtavasti. Jopa paketti
Kaikki sujui mahtavasti. Jopa paketti missä korut olivat oli ihana. Toivoisin vielä vaihtoehdoksi ’lahjapakkausta’ sivuillenne niin ei tarvitsisi itse paketoida lahjaa vaan tulisi vaikka ihanassa Kalevalan pussukassa🥰