Eerst even telefonisch kontakt opgenomen met een van uw medewerkers en werd prima geadviseerd. Heb vervolgens bovengenoemd onderkleed besteld. Het pakket was goed verpakt en had het al na 1 dag in huis. Ben er erg tevreden over; mijn kelim ligt er strak op.
over 8 years ago
0
0
Esther M.
Uitstekend!! :)
Ik heb een prachtig tapijt gekocht. Kwaliteit super!! Services en aflevering ook echt super!! Telefonisch zeer goede adviezen gehad wat betreft eventuele vlekken verwijderen en onderhoud van het tapijt. Ik ben helemaal blij! :)
over 8 years ago
0
0
marianne n.
ik heb na ontvangst van
ik heb na ontvangst van besteld artikel een bedankje gestuurd naar de firma van Gils de WIt. Nou, dat spreekt voor zich want ik heb nog nooit!ebn ik ben van voor de oorlog! gedaan
over 8 years ago
0
0
Alice
uitstekende koop
precies wat de bedoeling was.alleeen de bezorger deed een beetje moeilijk .was in zijn eentje.kon hem helaas niet helpen.
over 8 years ago
0
0
heer W.
van Gils de Wit :: Topzaak
Fijne zaak, met aandacht voor details en een prima service en kennis van zaken. Waar vind je dat nog? Bij van Gils de Wit in Bergen op Zoom.