TVINS SE

TVINS SE

4
Based on 318 reviews
Powered by
Irmeli W.

Jag skrev redan mycket positivt,

Jag skrev redan mycket positivt, men jag vet inte vart allt försvann. Jag är mycket nöjd och under den här korta tiden som jag har haft grillen det har blivit många olika fiskrätter och pizza. Pizzan var så frasig och god.Tusen tack! Med vänliga hälsningar Irmeli Wallin
0
0
Carl-Göran F.

TV reklamen gjorde att jag

TV reklamen gjorde att jag köpte grillen, såg så gott ut i reklamen. Inga problem med frakten. Välpaketerat.
0
0
Einar S.

Veldig god service

Veldig god service
0
0
Erik G.

enkelt och lätt.

enkelt och lätt.
0
0
Deko A.

Jag njöd👏🏻😀

Jag njöd👏🏻😀
0
0
load more
spam
cancel