Jag skrev redan mycket positivt,
Jag skrev redan mycket positivt, men jag vet inte vart allt försvann. Jag är mycket nöjd och under den här korta tiden som jag har haft grillen det har blivit många olika fiskrätter och pizza. Pizzan var så frasig och god.Tusen tack! Med vänliga hälsningar Irmeli Wallin