Heb de 5 kilo karbiet besteld snelle levering en mooie brokken, gelijk geprobeerd met de kleinzoon,dat was genieten, kleinzoon kan niet wachten tot oud en nieuw dus af en toe effe knallen, leuk.
over 6 years ago
0
0
Tom H.
Goed snel en duidelijk
De bestelling was eenvoudig de levering erg snel en de uitleg en info op de site duidelijk. Geen reden een ander te bekijken voor de volgende bestelling!
over 6 years ago
0
0
M w.
Snelle bezorging
Snelle bezorging
over 6 years ago
0
1
Anne B.
Prima
Oude gebruikte vuilnisbak, gebruikssporen binnen de marges, bodem netjes gefikst.