המשלוח הגיע תוך ימים ספורים.ארוז בצורה נאותה .השליח היה בסדר גמור.
over 2 years ago
0
0
דפנה מ.
שירות משלוחים מצוין.הגיע מהר
שירות משלוחים מצוין.הגיע מהר
over 2 years ago
1
0
אמונה ש.
כיף לקנות כאן הכל מגיע
כיף לקנות כאן
הכל מגיע ארוז יפה נקי, בדרכ מגיע עם מתנות או דוגמיות להתנסות
משלוח מהיר ממש,שירות לקוחות נעים ומהיר
מזמינה קבוע באתר ,אוהבת מאד את המוצרים❤